Ota yhteyttä asiakastukeemme 0207 431 920 tai asiakastuki@sitefactory.fi  |  In English

Valikko

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Voitteko varata meille verkkotunnuksia myös .com, .net, .eu ym. tunnuksilla nykyisen .fi -tunnuksemme lisäksi?

Voimme varata lähes minkä tahansa verkkotunnuksen. Ulkomaisia tunnuksia varataan hyvin usein .fi-tunnuksen rinnalle suojaamaan yrityksen nimeä. Pyydä tarjous useamman rinnakkaisten verkkotunnusten hankkimisesta!

Nykyinen www-sivustomme kaipaisi päivitystä. Sivusto ei ole Sitefactoryn palvelimella. Voitteko päivittää sivustomme sisältöä?

Voimme tehdä päivityksiä myös ulkoisille palvelimille. Mikäli päivitystarvetta on useammin, sivusto kannattaa siirtää Sitefactoryn palvelimille ylläpitoon.

Voimmeko siirtää ainoastaan www-sivut tai sähköpostit Sitefactoryn hallintaan?

WWW-sivut ja sähköpostit ovat toisistaan riippumattomia, joten ne voivat niin halutessanne sijaita eri palveluntarjoajilla.

Miten verkkotunnuksen siirto palveluntarjoajalta toiselle tapahtuu?

Sitefactory hoitaa verkkotunnusten siirrot palveluna josta olisi asiakkaalle mahdollisimman vähän vaivaa.

Fi-tunnukset siirretään palveluntarjoajalta toiselle käyttäen välittäjän vaihtoavainta. Välittäjän vaihtoavain tulee pyytää nykyiseltä palveluntarjoajaltasi ja toimittaa uudelle palveluntarjoajalle.

com / net / org ym. ulkomaiset tunnukset tarkastellaan tapauskohtaisesti. Tyypillisesti aiemmalta palveluntarjoajalta tarvitaan verkkotunnuksen siirtoavain (domain transfer key, auth-id) jonka Sitefactorylle toimittamalla hoidamme siirron alusta loppuun valmiiksi yhdessä aiemman palveluntarjoajan kanssa.

Aiheutuuko verkkotunnuksen siirrosta katkoksia www-sivuston tai sähköpostin toimintaan?

Ei aiheudu. Oikein hoidettuna sekä www-sivut että sähköpostit voidaan siirtää palveluntarjoajalta toiselle täysin katkoksetta.